Po raz szósty w Gdańsku i po raz pierwszy w miastach Gdańskiego Obszaru Metropolitalnego odbędzie się akcja „Weekend za pół ceny”. W tym roku to właściwie trzy weekendy, 29-30 marca, 5-6 i 12-13 kwietnia 2014 r., i aż dziewięć lokalizacji. Gdańska akcja 50-procentowych rabatów w restauracjach, hotelach, muzeach, obiektach sportowych czy salonach spa rozszerza zasięg na Malbork, Nowy Dwór Gdański, Pruszcz Gdański, Gniewino, Łebę, Tczew, Gniew i Sopot.
Nowością tegorocznej akcji jest włączenie do niej miast z Gdańskiego Obszaru Metropolitalnego, stąd też tegoroczne hasło zmieniło brzmienie na „ Rozsmakuj się w metropolii. Weekend za pół ceny”. I w tym roku adresatami tej akcji będą mieszkańcy poszczególnych miast oraz turyści.
Jako pierwsi rozsmakowywać się za pół ceny będą mieszkańcy Malborka, Nowego Dworu Gdańskiego i Sopotu. W tych miastach akcja odbędzie się w dniach 29-30 marca. W dniach 5-6 kwietnia „Weekend za pół ceny” odbędzie się w Gniewinie, Łebie i Pruszczu Gdańskim (zobacz szczegóły), zaś 12 i 13 kwietnia – w Tczewie, Gniewie i w Gdańsku.
Głównym celem akcji jest ożywienie miasta poprzez zachęcenie mieszkańców do spędzenia wolnego czasu poza domem, skorzystania z oferty kulinarnej, hotelarskiej, spa, a także odwiedzenia miejskich instytucji sportu i kultury.
Wszędzie obowiązują te same zasady: lokale oferujące klientom zniżki zostaną oznaczone plakatem akcji, a propozycja rabatów będzie szczegółowo przedstawiona przy wejściu. Trochę wbrew nazwie „Rozsmakuj się metropolii”, daleko wykracza poza gastronomię – tak, by kolacja lub obiad w restauracji były zwieńczeniem całodziennej wizyty w mieście, poprzedzonym np. zwiedzaniem muzeum, zajęciami w szkółce jeździeckiej czy relaksacyjnym masażem.
Jako pierwsi rozsmakowywać się za pół ceny będą mieszkańcy Malborka, Nowego Dworu Gdańskiego i Sopotu. W tych miastach akcja odbędzie się w dniach 29-30 marca. W dniach 5-6 kwietnia „Weekend za pół ceny” odbędzie się w Gniewinie, Łebie i Pruszczu Gdańskim (zobacz szczegóły), zaś 12 i 13 kwietnia – w Tczewie, Gniewie i w Gdańsku.
Głównym celem akcji jest ożywienie miasta poprzez zachęcenie mieszkańców do spędzenia wolnego czasu poza domem, skorzystania z oferty kulinarnej, hotelarskiej, spa, a także odwiedzenia miejskich instytucji sportu i kultury.
Wszędzie obowiązują te same zasady: lokale oferujące klientom zniżki zostaną oznaczone plakatem akcji, a propozycja rabatów będzie szczegółowo przedstawiona przy wejściu. Trochę wbrew nazwie „Rozsmakuj się metropolii”, daleko wykracza poza gastronomię – tak, by kolacja lub obiad w restauracji były zwieńczeniem całodziennej wizyty w mieście, poprzedzonym np. zwiedzaniem muzeum, zajęciami w szkółce jeździeckiej czy relaksacyjnym masażem.
źródło http://www.pomorskie.eu/